1403-04-08 15:45
275
0
90527
استاندار گلستان:

خدمات شهید جمهور مقدمه‌ساز مشارکت امیدآفرین شد

استاندار گلستان با اشاره به اینکه مردم شهید رئیسی را الگوی حسنه عینی برای انتخاب اصلح در نظر بگیرند، گفت: خدمات شهید جمهور مقدمه‌ساز مشارکت امیدآفرین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در ستاد خبری انتخابات استان گلستان با قدردانی از حضور باشکوه مردم در مشارکت انتخابات اظهار کرد: مشارکت مردم استان گلستان در انتخابات بسیار باشکوه است، از عصر امروز افزایش مردم پای صندوق‌های اخذ رای بیشتر به چشم می‌خورد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی گفت: مردم شهید رئیسی را الگوی حسنه عینی در نظر بگیرند و هر کسی به این الگو نزدیکتر است را به عنوان انتخاب اصلح برگزیند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه انتخابات سالم در استان در حال برگزاری است، افزود: انتخابات کاملا رقابتی است، مردم نیز تا این لحظه مشارکت بسیار خوبی داشتند.

زنگانه توضیح داد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس قانون مترقی اساسی است و مکانیزیم‌های بسیار خوب برای آن پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ بن‌بستی برای کشور وجود ندارد، گفت: ضایعه‌ای که برای شهید جمهور و همراهانش اتفاق افتاد موید آن است که نه تنها بعد از ۴۰ روز از شهادت رئیس‌جمهور شاهد برگزاری انتخابات باشکوه در کشور هستیم که این افتخار بزرگی است.

استاندار گلستان بیان کرد: اگر حوادثی از این قبیل در سایر کشورها اتفاق می‌افتاد امور کشور دچار بحران می‌شد اما در کشورمان به برکت نعمت ولایت از این بزنگاه‌ها با موفقیت عبور می‌کنیم، باید قدر این نعمات الهی را بدانیم.

زنگانه با تشریح اقدامات استان در چله خدمت شهید جمهور گفت: ۳ هزار و یکصد میلیارد تومان پروژه‌های نهایی شده را طی پنج هفته در سراسر استان افتتاح کردیم.

وی گفت: برای رفع تنش آبی با حمایت رئیس‌جمهور جزو چهار استان کشور قرار گرفتیم صد چاه جدید در ۳۳ ماه در استان گلستان حفر شد که هر ۱۰ روز یک چاه جدید وارد شبکه شد و مردم قطعی ۱۸ ساعته آب داشتند.

استاندار گلستان با اشاره به بن‌بست‌شکنی‌های دولت سیزدهم در استان گلستان اظهار کرد: ۵۴۰ چاه جدید را مهندسی مجدد کردیم که بالای ۸۰ درصد مهندسی مجدد شدند، نزدیک ۴۷ هزار مترمکعب مخزن در مدت ۳۳ ماه در استان گلستان ساخته شد در حالیکه استان ما در این شاخص وضعیت اسفباری داشت.

زنگانه توضیح داد: در دولت سیزدهم مجوز ۳۲ میلیون مترمکعب شیرین‌سازی دریا اخذ شد، مردم چنین رئیس‌جمهوری می‌خواهند که مرد میدان عمل باشد و در صحنه تصمیم بگیرد و پای وعده‌ای که داده بایستد.

وی گفت: در دور دوم سفر آیت‌الله رئیسی به گلستان یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان منابع به سد نرماب تزریق شد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در استان گلستان یک‌هزار و ۲۰۰ پروژه بزرگ نیمه تمام به کمتر از ۷۰۰ پروژه رسیده است، افزود: ۶۰ نقطه حادثه‌خیز ایمن شد، تقاطع‌های غیر همسطح که ۱۰ سال بلاتکلیف مانده بود و به یک نقطه حادثه خیز تبدیل شده بود مرتفع شد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.